Известие

Collapse
No announcement yet.

AlfaRomeo CrossWagon + 2.4 JTDm 20V 175 к.с.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • AlfaRomeo CrossWagon + 2.4 JTDm 20V 175 к.с.

    Накратко това е колата, която искам. Въпроса ми е какви биха били евентуалните пречки за осъществяването на подобен проект или по-конкретно как стоят нещата със скоростната кутия и Q4 системата.
    Last edited by M.Gruev; d.m.y г., 18:19.
    Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
    Alfa Romeo 164 3.0 V6

  • #2
    Първоначално публикувано от M.Gruev Покажи съобщение
    Накратко това е колата, която искам. Въпроса ми е какви биха били евентуалните пречки за осъществяването на подобен проект или по-конкретно как стоят нещата със скоростната кутия и Q4 системата.
    И що не си караш с нейния си мотор, който е в пъти по добър от тоя на който си се спрял?
    Какво искаш да постигнеш след смяната му?

    С малко подобрения от 1,9 16В можеш да изкараш спокойно 200 кончета че и отгоре, да не говорим че има форумни 156 с тоя мотор, които са доста над 250 коня!
    sigpic
    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

    Comment


    • #3
      Петака ми допада повече като мотор, а и с доста по-малко намеси достига над 200 конски сили. Иначе си прав, че 1.9 JTDm е по-добрия мотор като цяло.
      Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
      Alfa Romeo 164 3.0 V6

      Comment


      • #4
        Груев безмислено това първо, второ почти невъзножно най малкото заради кутиите които са различни
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          това няма шанс да стане
          alfa GT q4 GTB 2268 VKLR Black Line
          alfa GT selespeed Edizione sportiva
          alfa GT 1.9jtd
          lancia tesis 2.0 20v turbo
          alfa brera 2.4 jtdm
          Audi A4 cabriolet
          VW Beetle cabriolet 1.8 turbo 300+++
          sigpic
          bySpaghetti PerformanceGarage

          Comment


          • #6
            Pininfarina, ще ни обясниш ли защо пък 1.9 JTDm, който си е 4 цилиндров бръмчалник, и няма нищо общо с петак, да е В ПЪТИ ПО-ДОБЪР от 2.4 JTDm 175hp?
            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

            Comment


            • #7
              2,4 е 100 кила отгоре. Щеше да има някакъв смисъл, ако е поне с 50 коня отгоре.
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                Pininfarina, ще ни обясниш ли защо пък 1.9 JTDm, който си е 4 цилиндров бръмчалник, и няма нищо общо с петак, да е В ПЪТИ ПО-ДОБЪР от 2.4 JTDm 175hp?

                Изяж малко буквари и ремонтирай десетки от единия и другия вид и след това няма да ми задаваш тоя въпрос
                А относно петаците - с две ръце съм за стария 10V, отколкото за 20V
                Last edited by pininfarina; d.m.y г., 22:12.
                sigpic
                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                Comment


                • #9
                  Страшно изчерпателен отговор. Обоснова се чудесно.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                    Страшно изчерпателен отговор. Обоснова се чудесно.
                    Колегата наистина ти е обяснил много правилно.
                    Само загатвам:
                    1. Опел кутия - често срещани проблеми с маховик + съединител.
                    Само маховика е 1200-1500 лева и почти сигурно ще се наложи смяна с комплект съединител (500+ лева) и прилежащите аксесуари

                    2. Клапи в колектора - проблемни и пак операцията не е много проста/евтина по премахване/ремонт (малко уточнение тук има и 1.9 16V с такива)

                    3. 2.4 мотора пука глави/надува маркучи и тн.
                    По наще ширини не останаха глави за продаване, ако закъса си е жив умрял.

                    Мързи ме да пиша повече, сещаш се ...
                    2016 BMW 320D F30 LCI M Package
                    ex. 08 Alfa Romeo 147 Q2 1.9 16V M-JET Garrett GTB2060VKLR Powered
                    ex. 02 Modified FIAT Stilo 1.9 8V JTD Garrett GT2256V Powered

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от radoslavp Покажи съобщение
                      Колегата наистина ти е обяснил много правилно.
                      Само загатвам:
                      1. Опел кутия - често срещани проблеми с маховик + съединител.
                      Само маховика е 1200-1500 лева и почти сигурно ще се наложи смяна с комплект съединител (500+ лева) и прилежащите аксесуари

                      2. Клапи в колектора - проблемни и пак операцията не е много проста/евтина по премахване/ремонт (малко уточнение тук има и 1.9 16V с такива)

                      3. 2.4 мотора пука глави/надува маркучи и тн.
                      По наще ширини не останаха глави за продаване, ако закъса си е жив умрял.

                      Мързи ме да пиша повече, сещаш се ...
                      Има такива с ГМ кутия,обаче с Валео съединител и маховик,те нямат ядове.................

                      Клапи в колектора има Евро 4 мотора,а той в тези години е доста рядко явление.

                      Стария 2.4 няма толкова ядове със загряването като новия.

                      П.С.Иначе аз съм плътно зад мнението,че 1.9 е в пъти по-добър от 2.4,говорим за ЖТДм.
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от alfa20 Покажи съобщение
                        това няма шанс да стане
                        Няма невъзможни неща. Разликата е само в това колко би ти струвало реализирането им
                        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                        Peugeot 508 RXH 02.2013

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                          2,4 е 100 кила отгоре. Щеше да има някакъв смисъл, ако е поне с 50 коня отгоре.


                          Това не го прави по лош от 1.9 има си много предимства ,както и недостатъци
                          Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                          Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                            2,4 е 100 кила отгоре. Щеше да има някакъв смисъл, ако е поне с 50 коня отгоре.
                            И да не е с 50кс отгоре, пак кс/кг метриката върху автомобила е по-добра от на 1.9.
                            Демек 2.4 по твоя критерий е по-добър от 1.9.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #15
                              Колеги темата не е 1.9JTDm VS 2.4JTDm, все пак аз вече съм решил кой мотор ми харесва повече. Въпроса беше дали е възможна конверсията или по-специално как стоят нещата със скоростните кутии по отношение на 4х4-то? Щом с тази от 1.9JTDm не става, възможно ли е да се използва такава от 2.4JTDm от 159 Q4?
                              Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
                              Alfa Romeo 164 3.0 V6

                              Comment

                              Working...
                              X